Ush För Frisörer I Östersund !



Jo ja skulle in till stan idag med mamma och färga mitt hår blondare. vi gick först till Nikita Hair Ville dom? ne! dom sa att det skulle bli så missfärgat, så jag vart sur och gick till domus hårsalong och frågade. Ville dom då? NE! för dom sa att mitt hår skulle lossna :S Yesh Sure ja hade fan askblondt. Ja vart ärligt skit arg och ledsen så jag å mamma gick på stan och letade gladiator skor som ja bara måååste ha! fanns de nå snygga då? NEJ! fan asså de e inte min dag idag . vi tröttnade på att allt gick skit så vi åkte till Ixo House och där köpte vi en blond hårfärg och en Super blond slingfärg. När ja kom hem färgade vi mitt hår och de vart inget orange eller missfärgat som dom sa de skulle bli inte lossnade det heller. det vart jätte fint har fortfarande kvar den superblonda slingfärgen som ja ska kleta in i håret imorn eller nått. man kan ju faktiskt ha sling färg i hela håret :). sen blir det att åka till stan med Emiie me 2bussen.  Hon ska ju köpa kondomer hahah och jag ska ju kolla in dietpillren :)  nä nu ska jag faktiskt vila ett tag har knappt fått i mej någe mat idag har ingen matlust typ. skit jobbigt. + ja saknar Jepser Å Emiie så sjuk mkt. dom åkte ju bort igår och kommer hem 3 inatt. så får träffa dom imorn och krama ihjäl dom! <3.
Åh mina katt ungar ser så mysiga och lekfulla ut nu så måste gosa me dom nu :)

Love & KIsses <3

- ps. Köpte ett übersött barbierosa läppstift oxå för bara 30kr ;)

Kommentarer
Postat av: Emiie

haha tur att ja tipsade dej om hårfärgen då ;)

och håret vart nice! :D fast hade ja vart dej så hade ja kanske lyssnat på frisörerna för att har man ganska tunt och slitet hår å ska man nog inte utsätta de för extrem stark blekning/hårfärg...

men nice vart de! :D<3

2009-06-11 @ 15:16:25 / URL: http://elisabethemeliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: