Hittade En Kattunge Under Taket!



Jag har vetat att min katt Delicious Har varit gravid och fött kattungarna ute men trodde inte dom skulle överleva kylan där ute. Men idag kände jag att ''fan , ja må kolla på balkongen'' när jag stog där och funderade vad jag skulle göra idag fick ja för mej att locka på katter och då hörde jag ett liiiiitet majou!.  brevid balkongen finns ett tak som man kan gå på och ena hörnet av taker har gått sönder så det går att lyfta upp lite. Jag kollade förvirrat under taker och såg Delicious med 3 uuursöta kattungar! Jag ropade på mamma och sa att jag behövde en tång eller nått att ta kattungarna med för jag nådde aldeles precis inte. Jag ville inte att kattungarna skulle ligga ute i regnvädret så jag tog tången och fick tag på en gav den till mamma och letade vidare. jag fick nästan tag på en till men då kröp dom längre in så nu när jag inte och eftersom Delicious inte är vid denna kattunge jag hittade nu får jag mata den med varmmjölk med lite grädde i  du vet så där fisljummen mjölk xD Kattungen är jättelugnt och fin och jag myser med den heeela tiden :D

Nu är det bara att vänta ett tag tills jag har lyckats få tag i resten så jag kan ta hand om dom :)

Men jag har ett problem :O!!!!!

Vad Ska denna kissemiss heta? ge mej massor av förslag !
Det är en hona och är ca 4-5 veckor gammal bara :O :D

Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: caaz

black diamond, rose eller sweetie :* <3

2009-05-27 @ 09:18:05 / URL: http://cassandraan.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

svar; hihi va kul! jaa de är ju så söta :)

2009-05-27 @ 14:36:10 / URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: Emiie

Soshie är gulligt :D, de villa att virus egentligen skule heta ;) (fast sochi, för de är mer killigt då ;))

2009-05-27 @ 17:46:48 / URL: http://elisabethemeliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: