Glömde Alice

WOH! idag har vi städat heeela lägenheten. Jesper skurade golv och la undan leksaker Emanuel inte leker med länge in i förådet ute. Jag tog mig an disken.. Det hämska disken. FYFAN! tog ju nån timme de där. Vi har varit skit lata och skitit i disken ett par dagar. men nu när allt började ta slut så var de dags haha.
Jag har haft så fullt upp idag att jag inte prkat tänka på allt.
ganska bra det faktiskt. Men dock sov jag till kl 14 idag..... Inte kul. Vaknade som en döing när Emanuel kom hem från dagis. Mamma kom hit med symaskinen idag så jag ska åka in till stan nån dag i veckan och köpa tyger m.m.
Måste börja med något när jag bara sitter hemma och Emanuel är på dagis 3ggr i veckan från 09-14.
har glömt att besätta i allt att jag ska få en chihuahua av min mamma.
Hon fick ju 85.000;- när hon fick sluta jobbet pgr av sjukdom. Hon kommer förmodligen bli sjukpansionär nu. Men iallafall har hon köpt en pelletskamin nu till deras hus. Lämnade ju den gamal i gamla huset. Och dom får ju pellets gratis så. Och så får jag denna Chihuahuan. Alice heter hon och hon är en Black and tan tik.
Vecka 36 får vi hömta henne så ca en vecka till.
Alice Mamma.
Alice fr.v, hennes bröder.
Alice halv syskon. Dom  har samma pappa men ej samma mamma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

s söta _D

2011-08-30 @ 14:25:08 / URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: