im ...... totally ... Not well

jag är less på att allt ska vara för alla andra. Jag hamnar alltid i andra hand.
Varför ska jag vara här och göra det och det när du får göra det.....
Jag vill inte mer, Jag tycker det är orättvist.
Jag är oxå en människa. Jag mår riktigt jävla dåligt.
Efter att ha tagit hand om min son själv fastän jag varit sjuk så har min kropp sagt nej. Den orkar snart inte mer men du ställer krav på den ändå.
Jag kämpar med att göra allt rätt med att göra allt för att du ska få det du vill.
Men jag kan inte mer, Jag orkar inte snälla du.
Jag kan inte sitta och vara trött och ledsen jämt pgr av de här.
jag vill att du kan förstå.
Snälla förstå!
Jag känner mig som nån som bara står i vägen, Jag gör allt fel trotss att jag förtöker göra rätt.
Jag får allti höra hur mycket fel jag gör och hur elak, jobbig och lat jag är. Lat... Fast jag är helt ärligt sjuk.
Varför är jag sjuk? ingen som vet.
Jag har förlorat allt hopp om framtiden så jag har tillochmed beställt tid hos en homopat... En som kollar en i ögönen och berättar vad som är fel. Jag försöker med allt nu. Jag var hos en sån för många år sedan. Hon berättade då saker om mig som ingen hade berättat för henne men hon visste. Som att jag hatar bananer, och att jag är njursjuk.
Njurar... Hatar mina njurar. Dom ställde till det med allt. Min början i livet. 3år, jag var ynka 3år gammal när helvettet bröt lös.
Sen dess har det gått utför. Ärr i armvecket tyder på hundratals sprutor och prover.  Ärr i själen tyder på hundratals sjukhusvistelser och massor med smärta.
Jag orkar inte mer av detta.
i 17år! har jag lidigt. Är det inte nog snart? Jag tror inte på gud men jag ber dig , snälla... Snälla............
Och älskling.... Snälla förstå mig. jag orkar inte mer. Jag vill inte allt dehär mer. Du evt vad jag menar. Jag orkar inte...
Så jag ber dig älskling, och jag ber dig så kallade gud? Hjälp mig på nått sätt. Give me a break.!
Jag klarar inte mer. Jag klarar inte mer nu...........

Kommentarer
Postat av: bellis

ville bara tipsa om min tävling på bloggen! vinn supersnyggt smycke, enkelt. http://bellisbello.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-beadsbyme.html#comment

2011-08-25 @ 23:10:27
Postat av: Anonym

hoppas det blir bättre =)

2011-08-25 @ 23:41:46 / URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: