The Day

nu sitter jag och tar det lungt i soffan nere hos mamma. Emanuel har äntligen somnat efetr att ha varit vaken sedan 9 imorse. så han lär ju sova ett tag nu:)
Ikväll Kommer min Bby Sarah och vi ska göra Naglar på henne ikväll eller imorn, och dricka lite gott vin och ha allmänt kul tillsamans. Jusste vi skall färga hennes hår mer blondt oxå. Kommer nog bli bra.
Stackars Jesper som skulle komma idag ( kommer fortfarande ) missade bussen till skolan i morse så han fick stanna i grimnäs hos sin far. Han drog ut med skotern men den kokade haha. Så ah han kommer senare nän han tagit sig först till Östersund sen hit. dumma bussar ;)
Men nu ringde han precis och sitter på bussen. vet dock inte om han menar in till stan eller hit haha. Återstår att se.
Måste värkligen köpa nytt smink nu då allt nästan är slut. ! Fick sitta i över 3kvar och sminka mig då mascaran fick läggas miljontals ggr för att få resultat. Den va typ tom.
Det ända jag har halva kva av är foudation, men den är av den billiga sorten som inte är bra så ska köpa ny iallafall.
Måste fylla på med allt!
Måste även köpa Brun utan sol då den oxå är slut. Åh jobbigt :P haha
Funderar på att ta en promenad till affären och köpa lite saker tills ikväll då det är + ute nu :) skönt.
Vore ju kul för Emanuel att få gå ut oxå nu när det är varmare.

Ne nu ska jag inte sitta här å babbla på som en ganling om ingenting. :D Hej på er. updaterar nog senare ikväll ifall det faller mig in ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

tack för dom trevliga dagarna och tack för allt bby <3

2011-01-29 @ 18:18:10 / URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: