Måste börja rita igen!

Visste ni att jag ritade väldigt mycket när jag var yngre? Jodu. det va min passion. Men efter åren kom massa preoblem och ritandet fick stanna av. Lite synd. Men jag har lovat mig själv att börja igen då jag har tid. Och göra det riktigt.
När jag gick i skolan var alla mina böcker fulla av teckningar, kladd. Jag kunde inte sluta rita på allt. Väggarna hemma vart tillåmed lidande ett tag. haha
När jag umgås med min gamle vän Sabbe ritar vi och målar. Får mig att minnas tillbaka litegrann.
Kommer ihåg att jag ville få mina tavlor kända en vacker dag.
Nu skulle jag bara skämmas av det haha. men att rita med vanlig blyersh är min grej. Ingen annat har riktigt funkat. men jag och min penna är allt som krävs ibland för att visa känslorna.
När jag var ledsen ritade jag hela nätterna.
Min rektor jag hade i gällö skola som jag gick på i högstadiet ville att jag skulle fortsätta och börja på estet senare. men kroppen sa ju emot så allt det vart som bortblåst.
Klicka för att stänga bilden

Lite småkladd från 2009.

Klicka för att stänga bilden
Inte väl ritad bebis från 2008.

Klicka för att stänga bilden
Twiggy, Orkade inte rita håret så kladdade bara. lite synd. 2008.


Klicka för att stänga bilden
Självporträtten i 9an. devillsäga 2007.

Klicka för att stänga bilden
paris hilton, Orkade inte lägga ner tid på håret igen. Synd där. nte heller hunden, så den e ful. 2006.


Klicka för att stänga bilden
Samma med håret igen haha, ojojoj. 2006

Klicka för att stänga bilden
Relativt välgjord iallafall. bara lite skavanker som jag skulle gjort annorlunda nu. 2007.

Klicka för att stänga bilden
Gren Stefani, Lite snabbkladd. 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: