Kill the kidneys and replace them before they kill me first

åh jävvla fan jag har blivit sjuk. Sitter och åmar mig i njur smärta ovs. Hatar mina njurar. Men iallafall. Kommer ligga säng liggandes nu tills jag får medicinen. Ringer doktorn imorn som vanligt och säger att det hänt igen. För tusende gången i mitt liv. Får urinväginflamation och Njurbäcken inflamation flera ggr om år. Senast jag hade njurbäcken fick jag åka ambulans nå ggr då jag var Jävligt sjuk. Man kan faktiskt dö av det om man inte behandlar och jag kommer få såhär tills jag dör faktiskt. inget dom kan göra åt eller då.
Så ni som mobbade mig i skolan för att jag var hemma så mycket tänk om.  Det är fan inte kul ..
Jag har bakterier i njurarna hela tiden och när dom blir för starka blir jag sjuk. örjar faktiskt bli imun mot antibiotika tilochmed och när det händer är det rätt kört för min del. Då måste dom troligtvis byta ut dom. jävla sug... ÅÅÅH LESS!!
Aja bli inte förvånade om jag inte bloggar så mycket nu.

Kolla även min tradera annons :D
http://www.tradera.com/Nya-Oanvanda-Adair-Skor-fran-nelly-com-auktion_342393_133435200


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också återkommande urikvägsifektioner, vet du inte varför du får de? :(

2011-05-20 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: