så är det

Fick en fråga och eftersom det var en anonym fär jag svara här.

Anonym om Kill the kidneys and replace them before they kill me first:
jag har också återkommande urikvägsifektioner, vet du inte varför du får de? :(

Svar:
Jo jag vet,.... Jag har förminskade, och hopskrumpade njuras och 2 utinledare på ena sidan. Sen har jag en öppen grej som ska slutas så att inte urinen åker tillbaka i njuren från urinblåsan, Ena min funkar inte så det åker tilbaka ovs. Sen är min urinblåsa ful med ärr och för svag m.m. Kan sitta hela dagen och förklara varför jag är sjuk. Men orkar inte. och jag får ingen operation fast jag behöver. Idag var jag hos doktorn och fick penecilin för infektion.... Igen.....
Jag har varit sjuk i 17år nu... 17år för mycket...... och jag kommer aldrig bli frisk.. men en operation kan göra mig bättre. men inte helt bra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch fyfan vad arg jag blir! man borde ha rätt till vård! herre gud, du borde få en operation ! :O jag hade återkommande urinvägsinfektioner och de började för två år sedan, de bara skriver ut pencillin på kur på kur på kur, nya hela tiden. de kollar inte ens vas som är fel! det är ett rent jävla hellvete, jag hatar dom dagarna! man vill bara dö för att slippa känna och det är inget skämt, och du som är mamma också, och måste ta hand om en till! ja du är stark!

2011-05-20 @ 19:30:49
Postat av: annaj

Hej!

Jag tycker det låter som om du inte tål gluten. Om din tarm är förstörd av gluten, kan din kropp inte ta upp dom näringsämnen som den behöver för att funka normalt. En rad olika sjukdomar utvecklas som följd. Man behöver inte känna av problem med mage eller tarm för att inte tåla gluten. Mjölkprodukter är också skadligt.

Hoppas du hittar en väg ut ur dina krämpor, det är inte människan det är fel på, utan det vi stoppar i oss. Det som ibland marknadsförs som sunt, behöver inte vara det.

2011-07-20 @ 19:06:57 / URL: http://pectusexcavatumbloglog.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: