Nu ere jul, jul i vårt hus

Imorn ska jag på pluggmöte! :D ska ju börja plugga. ska ta tag i mitt liv och plugga upp grundskolan som jag missade en del av när jag så sjuk. Sen blir det att läsa vidare till nått skoj. Ioch med detta kommer jag kunna flytta till stan kanske tillåmed köpa lägenhet eller hus vem vet ;) Jag kommer i snitt ha 13.000kr i inkomst varje månad och det är ju HELT ok ;) Och om jag bor kvar i denna lägenhet ett tag till som är så billig ( 3698kr ink el ) så kommer jag ha råd med bra mycket mer roliga aktiviteter till Emanuel. :D kommer kännas skönt att kunna dra med han på små resor m.m. Skulle ha varit hos sjukgymnasten idag men både jag och Emanuel var jätte förkylda så vi tog en hemma mys dag båda 2. Vi har jul pyntat och lyssnat på julmusik. På onsdag ska jag till Homopaten igen. Går dit en gång i månaden ( igentligen mamma som tvingar mig dit haha ). På söndag ska Jesper köra upp för körkortet så får se om det är han som kör när jag ska julhandla? ;) Till alla er haters där ute. Sluta klaga på andra och ta tag i era egna problem :)
Iallafall har jag köpt några julklappar redan. Nu är det ''bara'' Mamma,Pappa,Jesper,Cassandra,Emanuel,Farmors kvar.
Nej nu ska jag gosa med Emanuel så han somnar. JA han är otroligt nog vaken än haha. Filmen måste ha varit bra!
Sen blire dushen. Puss påer! <3
Jag och Alice Mös i soffan idag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan ska man kunna köpa ett hus eller en lägenhet i STAN?! när man har 13.000 i månaden?!

2011-11-29 @ 14:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: