Suck?

Åh va besviken jag är.
Har en egen facebook grupp som heter vi med små hundar i jämtland.
Och jag la upp ett inlägg om att jag sökte en avels hund åt Alice som ska löpa snart. Då vart jag på hoppad som en som bara är ute efter pengar och inte bryr sig och hur hundarna har det m.m.
Hur känner man sig då?
Jag frågade bara om nån hade en avels hund lixom
Och helt plötsligt säger folk att jag håller på med en jävla massa.
Man blir ju brydd. Ja iallafall var det en som la upp ett inlägg och snackade skit om mig i princip där efter det och henne tog jag bort pgr av att jag inte vill ha sån stämning i gruppen, Den ända regeln jag har i den är att man ska vara just trevliga med varann. Då fick jag skäll för det av en annan ? Asså :S
Varför har folk så himla svårt för att vara trevliga mot varann? varför måste dom alltid komma med en snäsig kommentar eller ett helt uppslagsverk av elakheter?
Förstår inte...
Så nu är det übertrist stämning i grupper, Vilket jag inte ville skulle bli men folk asså..
Bli sur för att jag inte bryr mig ifall jag har renrasiga hundar? ALLA HUNDAR ÄR LIKA VÄRDA OVS RENRAS ELLER BLANDRAS! precis som människor. Det är bara folk som värdesätter ''renraser'' Men Jag och jag vet måååånga fler älskar hundar ovs om dom är blandras eller renras!
Vilket man ska göra!
Ne nu är mitt humör absolut inte på topp. + att det spöööregnar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Någon som missade att det kan vara farligt för hundar om de inte får bli parade..

2012-07-27 @ 13:46:08 / URL: http://emie.webblogg.se
Postat av: Emelie

Haha, va puckat de där lät. Alltså inte att de måste bli parade varenda gång men någon gång. Typ. Eller ja vafan.

Svar: Ja asså. Jag vill para min för jag verkligen Älskar hundar och finns det nått mysigare en en promenix med ett helt gäng små vovvsingar eller en myskväll i soffan med alla i famnen. Sen att man inte kan ha kvar alla är ju självklart. Det går ju inte. Så vidare man inte har världens gård på landet och inget jobb m.m. Blir så brydd när folk ska hålla på.
Välkommen Till Min Blogg

2012-07-27 @ 13:46:36 / URL: http://emie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: