Kära dagboken... Jag har en dröm

ok jag ska berätta en sak för dig dagboken...
Nu är det såhär att jag har stooora konplex över hela mig själv. Jag tycker i princip hela jag är totalt fejl.
Så..
Jag skall ta pengarna för valparna på min chihuahua som jag ska para i september och göra nått åt det. Iallafall lite.
Inom 2år ska jag ha gjort detta. Iallafall endel av det, Vissa saker är jag inte 100% på ännu.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Jag vill bara trivas med mig själv. Jag är ju jag och jag bestämmer över mig eller hur?
Ja jag har bestämt mig iallafall. Och hoppas på Mååånga valpar. Visst vissa kommer ttcka ba'' Men hallå utnyttja hunden för att få pengar!'' Men ja, Kanske är det lite  så. Men ändå tycker jag det är sjukt kul med valpar då jag ahft chihuahua/papillon valpar förr. För 2år sedan.
Men sen så kan jag inte ge bort dom och varför skulle jag inte kunna göra nått för mig själv för dessa pengar?
Jo de kan jag och det ska jag..
Min lista över saker som MÅSTE göras, Listat efter vad jag vill göra mest:
  • Operera brösten. Ca. 39.000;-  - 42.000;-
  • Bleka tänderna Ca 1900;-  - 3500;-
  • Träffa hud terapeut
  • Bli smal, och då snackar vi i typ med victoria angels kropp.
  • Fila ner näsbenet lite så den blir rakare ( Inte 100% på det ännu om jag vill eller vågar )

Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: Tack så mycket Emma :) Säker på att du inte ska försöka bygga på självkänslan istället? Det blir nog mycket billigare :) Fast bleka tänderna vill jag också göra :)

2012-03-31 @ 22:53:55 / URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: