Påskmiddag

Idag har jag varit hos syster och blivit bjuden på påskmiddag.
Men innan det bjöd pappa på fika på Edenbos och sen vart det diverse shopping. Köpte bla en grymt söt rosa golvmopp haha
Blev ingen dammsugare idag då dom skulle ha några hundra mer i butik än på nätet? asså ja då beställer jag istället och betalar typ 49kr i frakt.
Mja jag mår illa nu efter maten oxå, Fett jobbigt. men så ere. käkade ju ägg. så.
Just nu iallafall ahr jag nyss kommit hem och hämtar Alice. Sitter och äter Hello Kitty kinder ägg och njuter av att få vara lite ensam då Jesper och Emanuel åkt till gällö för att sova där. Så dom kommer hem imorn.
.
Bjur på lite bilder :)
.
Lite av shoppingen idag. Ett påskkort och en godis påse som jag ska skicka till farmor.
Det blåa påskägget fick dock Emanuel av min syster :)
En choklad anka,Påskmust,hello kitty kinder ägg, GRATIS pulver kaffe ;) Och självklart min underbara Golvmopp <3
.
Och nu lite ego bilder ;)-->
.
.
.
.
.
Ja mitt hår har blivit kortare.. Skulle inte ha blekt topparna och gjort ombre. För nu har Ombren gått av!
.

.
.
GLÖM INTE TÄVLINGEN! http://emmarolandsson.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-supplyse.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: