Kryll

Ja nu efter att ha sovit en stund i soffan sitter jag och skickar viktiga mail som vanligt.
 
Jesper och Emanuel gick på dagis imorse vid 08.30 och jag väntade hemma för att bli hämtad av mina föräldrar. Jag skulle få skjuss av dom till lärcentrum. Mötet där gick väldigt bra, Jag har sökt till 3 studie ämnen till att börja med och sen blir det att förtsätta söka uppåt. När vi dock kom ut från Lärcentrum så hade pappa fått en p-böter på 400kr från församlingen haha. Vi stod på en kyrkparkering och det fick vi tydligen inte ;) Mjäkigt av dom.
 
Men men efter det så fort vi inte hem utan vi drog till en klädoutlet och choppade loss. Pappa handlade för ca 550;- Mamma för 600;- och jag för ynka 138;- . ne men jag hittade ett fleece underställ åt Emanuel för 99kr och sen ett par fodrade gallonvantar för bara 39;- så ja. Hade ju inte direkt nå mycket penagr att röra mig på. Men vinterkläder och sånt måste han ju ha ovs. Jag är hellre utan mat själv än att han ska få vara utan kläder och sånt han behöver lixom! Visst kan man köpa begagnat men nej, Han är min son och förtjänar bättre. så jag sitter hellre somsagt utan mat själv än att han ska lida :)
 
Men GUUUD jusste! när vi kom hem så åkte ju mina föräldrar efter ett tag och då så började Emanuel knuffa omkring Vovvens bur igen som han gör heeela tiden.. så vattnet i hennes skål hälls ut och far under hennes bia bädd. Och då skulle jag lyfta bia bädden och torka upp det och vad ser jag!??! VA FAN ASER JAG!!?!?!? Jo huuur mycker vita larver som hellst!!! VAFAAN! Jag skrek och sprattlade som en idiot! Jag är liiiivrädd för kryllande saker och spc larver ! jag pallar dom fan INTE! Så jag ringde mamma och bad hon komma tillbaka och ta bort dom och göra rent. Jag satt och stor grät och skakade alltså!
Så hon var så snäll och gjorde det <3 tack mamma <3 
 
Så nu gav vi alice maskmedel ifall att hon fått i sig nån och sen la vi dit en stor filt tills vidare. Måste se till att allt är helt rent innan hon får tillbaka grejerna. Sen måste vi köpa en skvättfri vatten skål. Jesper hittade en bra på internet som man kunde sätta fast i buren. Gud. jag fattar bara inte hur dom har kunna blivit? Seriöst? :S
Känner mig som världens djurtorterare om jag skall vara ärlig. Att jag inte hade sett dom udner hennes bädd? Men allt runt om var rent och torrt, Men under vart det fuktigt efter vattnet. Ush stackars alice :'(
Men nu ska vi ta och fixa så det inte ska hända igen! det är ju hemskt! USH!
:/
Kommer drömma mardrömmar i flera månader om detta. .
 
Nu ska jag dusha, men först ska Jesper få ta bort bädden från dushen, Vågar knappt gå och kissa själv. För bädden är där. Visst är den ren nu typ, Men ne... jag kommer förevigt vara rädd för den nu.. fan.
 
 

Kommentarer
Postat av: AW - Fotograf

Visst är hon :D :D

2012-09-25 @ 19:17:50 / URL: http://megapixeln.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: