Ge mig japan

owh. huvvevääärk! det regnar ute oxå. men de gillar ja, för då försvinner resten av snön överallt.
Försökte plugga idag medans Emanuel var på dagis ( han har varit hemma med mig i över en vecka, veckan innan var han hos mamma ) men jag kunde bara inte läsa och få in det i skallen. 
 
Har kollat runt på lite japanskt pyssel oxå nu när Emanuel byggde lego. VILL ha typ allt.  Dom har även nått som heter squishes eller nått sånt som är mjuka bakelser m.m.. som ser såå riktiga ut! skit söta! Och Re-ment är miniatyr saker, oxå skit söta! Vill ha allt haha men det är ganska dyrt så. med frakt å allt från japan. Och det jag mest vill ha. Kutsuwa paper clay! Guuuuud så kul!
 
 
Re-ment--->
 
 
Kutsuwa paper clay--->
 
 
Squishies ---->
Squishies!
Sammy Super Kawaii Squishy French Cruller
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: