Deepblue

Emanuel har precis somnat och jag sitter och funderar på dushen och om jag kanske ska ha Emanuel hemma imorn och hitta på nått skoj eller om jag ska sitta hemma och plugga? HummHumm.
Iallafall var jag på lektion idag då och lärde mig lite om ekonomi m.m. och på fredag har jag prov i det + redovisning på en annan uppgift som blir den sista i det ämnet. på tisdag ska jag ha typ 5 matteprov med! lagomt kul ;O
Efter lektionen idag så sprang jag ner på stan i mina heels och köpte en ny mascara och en tidning, Sprang sen vidare till bussen som stod och väntade så hann precis med typ. 
Ne den där dushen var de ja...
 
Så här såg jag ut idag + mina vinter heels och den bruna dunjackan då min vita mckinley fick mig att visa röven idag eftersom leggingsen vad liiite liite skirare där ;) ---> 

Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Haha jag är nog en av få knäppisar som älskar matte och allt som har med siffror att göra.

Svar: Haha ja men det är ju bra att det finns sådana med i världen :D
Välkommen Till Min Blogg

2013-02-21 @ 10:41:18 / URL: http://boktokigborderline.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: