2526

Halloj där ute i kylan.
Hann och ville inte blogga igår haha. 
Men men dagen var så att Emanuel mådde lite krassligt fortfarande så jag var hemma med honom. Sen när klockan slog 12 så var vi vipps inne i staden för att möta upp Hanna ;) Ops!
Ne men han mådde mycket bättre så.
Vi gick och kollade i affärer och shoppade hejvilt. Senare mötte vi upp Hannas syster och gick en sväng med henne och fikade. Efter några timmar på stan åkte vi alla hem till sitt. 
Men senare på kvällen när Emanuel somnat kom Hanna ,hennes pojkvän Peppe och deras vovve Gizmo på besök.
Vi satt och pratade och höll varandra sällskap.
Kl 20 gick jag Peppe och Alice iväg upp mot lillfjällsvägen och köpte mig en jacka. En vit snygg Mckinley.
Svin kallt var det ute då. Usha. Hanna var snäll och stannade hemma hos mig och vaknade Emanuel.
 
Idag har jag och Emanuel bara legat och latat oss. Lördag ju ;)
Vart skit sugen på godis oxå men tänkte att eftersom jag har micropopcorn så kan jag ju äta det istället. Men ack å ve... glömde bort att våran micro har sagt upp sig så det blidde inge :(
Äsh whatevs. Drack grönt mumsigt origentalisk te istället.
 
Juste nån hade kommenterat om naglar. Ja jag gör naglar men har en paus nu på att göra på andra. I vanliga fall tar jag 200kr för ett sett och då är det franskt med Uv-gel. Så nu vet du, och kommer skirva på bloggen när jag börjar igen :)
 
Nu sitter jag och ... ja bloggar då ;) Ska snart slänga in mig i dushen och sen plasera mig i liggläge i soffan min.
Slänger upp lite bilder! Eller ja BILDBOMD! Från igårkväll, idag och från shoppingen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: