Finally a microwave

hur mår jag idag?  ja herregud, hur mår jag idag.
Blev hemma från lektionen då jag mådde otroligt dåligt.
nog om de, orkar inte.
 
Iallafall så har jag ju bestämt att jag ska byta ut i princip allt i min garderob denna månad för att jag ska kunna ha kläder jag tycker är snygga på mig och kläder som jag slipper känna mig ful och tvingad att ha för att jag ej har annat. Jag vill helt enkelt bli Emma. Så så ska det bli. sen ska jag till frissan och klippa snelugg och springa och sola solarium så jag får ranson på huden min. Har mkt känslig hud och har mkt problem med den men när jag solar blir det mkt bättre.
 
ne nu ska jag dusha för att Emanuel somnade ifrån filmmyset och Jesper drog och skruva skoter. Bah....
 
Jusste. köpte ny micro igår! första gången jag spenderat 1500kr på maxi. men fick massor med mat och en micro så. Der firades med popcorn! Vägrade köpa en sån där skitful vit så tog den dyrare med lite mer stil. varför nöja sig med fula saker? ;)
 
Snygg va?
 
 
BLÄÄÄÄÄÄ FÖR SÅNNA HÄR!---->
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindholm

Du är en underbar vän och jag kommer aldrig släppa dig, jag finsn här om du vill prata om allt mellan himmel och jord.
Din micro var super snygg! :)
jag har ne sån där äckligt ful vit micro! :P haha <3

Svar: Du är en underbar vän Hanna och jag kommer aldrig släppa dig heller. Finns för dig med <3Ja visst var den :D Haha sorrie!
Välkommen Till Min Blogg

2013-01-29 @ 22:36:16 / URL: http://nattstad.se/hannasofielindholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: