snor rule my world :(

Fasiken va snorig man kan vara ! Har snorat och hostat hela dagen lång. 
Åkte till Hanna vid 09.10 och var där 09.28 eller så. Hon mötte mig med sin söta vovve. Vi rastade han lite grann sen gick vi in till henne. Där drack vi te och fixade våra naglar. Jag skulle våga mig påglitter men ja,Det är inget jag vill göra om. Det gick inte att fila så mycket för att då filade man bort glittret och då var ju nageln inte så jämn och sen lyckade jag klippa ena nageln för kort haha, inte min nageldag idag helt enkelt. När vi var klar gick vi till affärn och sen åkte jag hem. Väl hemma försökte jag fila ner dom andra naglarna till lillnagelnsnivå och lyckades lite iallafall. Sen vart de dush med sonen och gröt till middag med honom. Nu sitter jag och Jesper i soffan och latar oss med goa kakor, te, kaffe och tv medans sonen somnat. Imorgon ska jag igentligen vara på lektion nån timme men med min näsa,huvud och onda hals tror jag att jag och Emanuel stannar hemma. Vi ska ändå bara kolla på en film på lektionen. Arn heter den. Inte så mycket lärodag dvs. vid 12 imorn iallafall så ska jag och Emanuel vara inne i stan och möta upp Hanna för lite fika på stan och sånt. Mysigt. Får hoppas alvedon hjälper mot min huvudvärk imor så jag iallafall tar mig ursängen. för just nu dunkar det på som nått rave party i min skalle. 
 
Iallafall så har min mellanslags knapp på min laptop fuckat ur och den funakr inte så bra så måste ta loss alla knappar och göra rent tror jag. förhoppningsvis funkar det sen annars blir det ny dator :/ för det är typ lika dyrt att byta tangentbord tyvärr. 
 
Men jag skriver mer sen då jag har tid och lust :) Följ gärna på instagram om ni vill ha mer updates!
Emmarolandsson @ Instagram
 
Resultatet av mina naglar. dock syns det ej på bild att det är glitter lite överallt :/ fult. 

Kommentarer
Postat av: tjej från östersund :)

gör du naglar? isåfall vad kostar det för fransk manikyr med gel eller akryl, vet ju inte vad du gör / om du gör det.
typ som på den här lenken : http://3.bp.blogspot.com/_S1vYaF8sWpQ/S3vC2pGXB5I/AAAAAAAAA0E/ZESWBhef9XU/s320/gel,+sofia+nordfelt+feb+002.jpg

2013-01-24 @ 23:40:38
Postat av: Anonym

http://3.bp.blogspot.com/_S1vYaF8sWpQ/S3vC2pGXB5I/AAAAAAAAA0E/ZESWBhef9XU/s320/gel,+sofia+nordfelt+feb+002.jpg

2013-01-24 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: