NEJ till kort

Har en förjävvla huvvevärk och har haft det hela långa dagen. Kan säga att jag taskigt nog längtar tills att Emanuel somnat och min värktablett värkat så jag kan sitta och bara ta det lugnt och kika på film. 
Blir Jack the giant killer ikväll på tv'n våran. Jesper köpte även helg gotta till mig och Emanuel idag. Underbart. Fick själv en familie guf och Emanuel fick påfyllning till sin PEZ gubbe. Han är tokig i Pez. Lätt förståerligt då dom är super goda och roliga.
 
Funderar på att slinga mitt hår imorgon igen. Måste plugga massor med matte då oxå och Jesper ska åka iväg med Emanuel så att jag får vara själv och kunna tänka riktigt istället för att ha en klängande busig unde över axeln och inte kunna komma nånvart. Men somsagt, Slinga igen då kanske?
Men är super rätt för att bli korthårig! dvs att det går av eller blir så slitet att jag måste klippa!
Men av förra slingningen vart det bara bra. Inget slitet, inget gick av och håret är glansigt och mjukt. Perfekt! Slapp även att vara orange uppe på huvvet :D helt otroligt men sant!
Aja. vi får se hur det bliver.
 
 
ja att se ut så här vore INGEN höjdare!!!!!!!!!!!--->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: