03 November

Var meningen jag skulle gå med Emanuel på dagis idag och vara med han där. Men när jag vaknade mådde jag så förjävligt dåigt så det vart inte av. Blir imorgon istället. Då ska jag ha möte med en där om inskolningen oxå. 
 
Aja. Dagens mående då för övrigt är helvete. Så här är det. Ska man va tsm / försöka med mig så ska man inte träffa andra, Inte ragga på nån annan, Inte gilla massa bilder på tjejer, inte prata över mycket med tjejer på snap och telefon ovs. Speciellt inte sånna man träffat och raggat på... Och inte dölja allt heller...Jag tar inte sånt. Då drar jag. Om jag inte duger och är nog så ska man låta bli helt. 
Klart som fan jag blir ledsen och vill dra mig ur när folk håller på så bakom min rygg. Suck* 
Men skulle man någongång svara om nån kille skriver till mig, ja då brakar helvetet lös. Ironiskt i min tanke.
Nej. Det är antingen eller just nu. Fortsätta hålla på och grejja med andra eller hålla sig ill BARA mig. 
punkt.
Bara välja NU innan jag drar för gott.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Underbar bild!

Svar: Tack så mycket :)
Wellcome to my world

2014-12-03 @ 15:14:48 / URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: