07 November

Jag vet inte vad jag ska göra längre.. När du är här känns allt bra, men såfort du tar upp din telefon eller att den blippar till så får jag en klump i magen. Jag känner att nått inte r som de ska. Och jag de jag märkte för ett tag sen att samma höll på att hända igen.. Du lovar att du inte gör det jag vet att du gör. All mystik. Alla hemligheter. 
Nej jag vet inte längre om jag orkar kämpa för nått som bara finns ibland. Det kommer nya hela tiden ändå. Fan, Hjälp?! vad ska jag göra? :/ Hjärtat säger en sak men hjärnan säger en annan.
Jag är singel men ändå inte tillänglig, eller? Ja vet inte ens vad fan jag är! Och prata går ju inte. Åh .. :/
Får bara höra '' gör som du vill'' .......
 

I fredags iallafall sov ''han'' över och jag for till IKEA med mina systrar på lördagen. ''Han'' sov även över inatt. Var där Heela dagen. var helt slut. En av systrarna skulle ju sega som en litten apekatt överallt haha. Medans vi andra satt och väntade eller stod å glodde på samma sak en kvart i väntan xD
Fick med min Mannemanns julklappar iallafall. Blev inte direkt nå på IKEA. Bara målarfärg,penslar,pennor till Emanuel. Plus doftljus till mig. Men i julklapp kommer han få Playmobils veterinärklinik som han önskat sig. Han har ju en del till den redan så han ville ha huset oxå. Sen av ena sin moster får han tillhörande bil så då har han hela sen :) Sen så får han en lego skoter och en transformers film av mig. Av den mostern han får platmobil bilen av får han även en transformers gubbe. Och av sin andra moster får han pyssel och playdoh. Så han får allt han önskade sig i jul från oss :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: