11 December

AHA! Jag har tyckt att 75D är lite litet för att vara 425cc. Då folk med 325cc-350cc har slutat upp med stl E/F lixom. Snackade lite med andra sillisbrudar på ett forum och jahaaja. Jag har fel stl på min bh. Jag har 69cm runt under brösten och ska då har 60-65 i underband ( bh'n runt om ) Det betyder att jag ska typ ligga på en 70E eller nått sånt. För tydligen är 75 kupans stl och bokstäverna omkretsen på bandet? nått sånt mysko. Så nu är det ju kanske därför min jävvla bh sitter så obekvämt. Blir till att ut och prova nya då. 
 
SillisSnack
 
Geléhallon91: Jag tror att det är större chans att du använder fel bh storlek. En D kupa kan vara större i omfång än en F kupa. Läs den här länken som en tjej la upp här på forumet för några dagar sedan, den förklarar väldigt bra :) ! http://www.veggieboards.com/forum/33-women-s-health-issues/138224-everything-you-know-about-bras-wrong.html#/forumsite/20453/topics/138224.
 
Jag: Jag förstod inte så mycket utav det där haha men jag har 69cm i omfång undertill iallafall.
 
Saendra: Då ska du ha 60 eller eventuellt 65 i underband på Bhn så det är därför som du "bara" har D nu :)
 
Geléhallon91Dvs du ska förmodligen ha 65E/F. Kom ihåg att alltid knäppa på yttersta haken och stegvis hå innåt när elasticiteten släpper i bh-n. Kolla på bilderna på länken så ser du ju exakt hur en bra bh ska sitta och vad man ska undvika :)
 
turisten: Precis, där har du förklaringen. Då ska du ha 60 eller 65 i underband beroende på modell. Om du kollar på din bild så ser du att byglarna inte ligger slätt mot kroppen i klyftan och det betyder att underbandet inte ger något stöd. 75D-70E-65F-60G är alla lika stora i kupan, så du har egentligen en F eller G-kupa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: