14 December

Fyfan vad jag inte mår bra idag. Just nu har jag små ont i halsen oxå :/ Är väl självklart att man ska bli sjuk nu.
Skulle egentligen ha hmtat 2 stycken vita hankatter idag som jag skulle placera om. De skulle skjutas idag annars. Men vart abrupt hämtad igårkväll i Hackås där katterna var så som det ser ut nu kommer jag inte kunna hämta dom :'( Svider i hjärtat såfort jag tänker på att om jag inte hämtar dem idag bli dom skjutna....
Var ju meningen oxå att jag skulle julbaka med mamma idag. Så jag slapp vara ensam på 3e advent. Men så vart det ju inte heller. Fått suttit här i lägenheten själv idag iallafall :'(
 
Lucian igår sög ju oxå. Åkte ju till Hackås för att få lite julstämning och ttta på lucian på tv. Men det var skrikande ungar överallt och spelande av musik på datorer och högpratande personer så julkänslan vart inte på topp när jag frenetiskt försökte ta in julkänslan från tv'n. Äh. Bli väl ingen julkänla iår antar jag..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så himlans fin du är :) Gillar tatueringarna :D

Svar: Oj tack så mycket :)
Wellcome to my world

2014-12-15 @ 15:12:31 / URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: