2014-02-27 kl.18:59

Åh fan. Imorn måste jag in till stan och lämna in mina böcker till skolan.. Känns som att lämna över nyckeln till sina drömmar. Helt jävla sjukt att det skulle bli såhär. Jag var ju påväg till drömmen. Men självklart skulle ödet sätta stopp för det.
Men måste nog ta med mig Emanuel imorgon då han är småsjuk och trött så vill inte ha honom på dagis. Sen vill ingen fika på stan med mig så då slipper jag ju va ensam haha.
Ja men jusste. Gjorde ju naglar på Emanuels farmor Lena idag oxå. Hon ville ha vanliga franska. Emanuel höll på att somna på golvet i köket när vi höll på haha. Sen somnade han i famnen på mig i soffan kl 17.30. Han var småvarm och behöver nog sova lite extra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: