2014-03-23 kl.12:33

Blaaa orkar inte blogga alls. Bra nog tråkigt typ. Känner jag just nu.
 
iallafall i onsdags tror ja de va? så åkte jag å mannemann upp till hanna å glodde på 3st skräckisar. Vi tog en taxi hem halv 3 på natten ;) hehe.  Sen har de inte hänt så jävla mycket mer. Igår va jag iväg me föräldrarna å handla mat å fikade. Sen hem å hjälpte syster med kläder då hon skulle till nån som fyllde år. Och jag har ju snyggaste kläderna i familjen som alltid ;) det är mig dom lånar av. haha sen lånade hon smink och dusch. Efter hon åkt kom Emanuels farmor och hennes gubbe och gav honom hans födelsedags presenter och hämtade J's post. 
Idag sitter jag sååå slööö i  sängen medans mannemann sitter i köket å skriker av ilska att han inte får till en legobil som han vill haha ... Sen nu i skrivande stund kommer han å säger att jag e dum :O Öh meh. Han är skit förbannad på mig jämt nu då han saknar pappa sin. å det går ut över mig. ... Känns som om denna sjukskrivning kommer blir bra nog mkt längre...
Ska nog till å klippa han idag oxå. Han är skit långhårig haha hans lugg går ju fan ner till ögonen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att fostra ungen och inte låta han få som han vill?

Svar: Käft
Välkommen

2014-03-26 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: