2014-03-25 kl.14:14

Idag är det min älskade sons 4års dag <3!!
När han klev upp hade jag redan slagit in paketen och tagit fram tårta å höll på att tända ljus. Han vart jätte glad!  Sen nu mitt på dan kom min kära Hanna hit och fikade och grattade Emanuel. Han ville så gärrna ha hit henne och vart jätte glad när hon överraskade genom att kika in. Vi tog en tur in på Plantskolan som ligger precis brevid och köpte en glass oxå. Nu sitter vi och leker med Playmobil seten han fick utav mig imorse. Han älskart! *tur* Det blev en veterinär klinik med djur å grejer + ett extra paket med mer hundar. Han älskar ju hundar så :D
Försökte även klippa han nyss haha, menneeee han kunde inte sitta still så tar en vända på han igen senare idag och jämnar till det lite. Han är för ivrig å busig nu xD
 
Imorse <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: