10 November

Fy satan vilken bra helg! Åkte till Stockholm själv på torsdagen och var på återbesök på Proforma Clinic på fredagen. Sen spenderade jag resten av fredagen av att glo runt på all julskyltning m.m. På lördagen drog jag till solna och träffade mina föräldrar och Emanuel där. Var tok slut på parkering så vi ställde oss på ett monster truck vis haha Såklart vart det böter. Men de hade vi ju räknat med. Monster Jam var riktigt awsome! Tror jag var mer exalterad och skrek mer än Emanuel faktiskt haha. Sen när det var slut så skulle man få signering och träffa dom om man ville. Klart som fan jag ville. Så jag gick med mamma en kvart före det var slut då man ändå kunde se allt på de tusentals tv apparater som satt runt där. Men gick till signeringen och tammefan. Jag stod längst fram sen av flera tusen tokiga fans. Så tur var det att jag gick tidigare ;) Träffade alltså förarna och fick deras autografer på min Grave Digger flagga haha. Grymt bara helt Grymt.!
 
I söndags kom vi hem 02,30 och skulle på mammas 60års firande 13.00 så det var bara å sova de. Men Vääärt Så väärt:!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: