12 November

Fick nyss ett sms utav socialförvaltningen. Det stod att jag ska få 1400kr till en barnsäng. Anledningen till det smset var att min sons säng gick sönder och jag hade inte råd att köpa en ny själv så jag ansökte om bidrag till en ny. Det är bra att det finns sån hjälp att få. Speciellt när det gäller saker till barnen. Så imorgon hämtar vi ut en ny säng till Emanuel. Han har velat ha denna säng hur länge som helst. Och nu får han den. Lyckan i hans ögon när jag berättade det. Åh.  Men när jag sa att han måste städa rummet då så att vi kan skruva ihop sängen imorn ja då fick jag höra att han ville ju ha det stökigt så att han hittar sina bilar. Haha jaha. Sa att han kunde ha alla bilar i en låda så hittar han dom ändå, men ikkkke. Han skulle ha det stökigt... Får väl se hur de blir med den saken haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: