13 November

Nu har jag varit och tagit ut mannemanns säng. Men i byggandet märkte jag att det fattades viktiga skruvar samt att en inte gick att få i.  Så mina underbara föräldrar kommer senare ikväll med skruvar och skruvdragare m.m. Får skruva ihop med vanliga skruvar på de ställen det fattas. Så jysk är lite som ikea när det gäller skruv ;)
För övrigt så tvärvägrade han gå på dagis idag oxå.. Och dee agar jag får honom utanför dörren så skriker han och llåter mig inte gå. Han har fått sån seperations ångest så det är hemskt :( får inte ens gå ut och hämta posten hos mina föräldrar utan att han får panik att jag inte kommer tillbaka. Och ständigt när han är ledsen och gråter vil han till sin pappa. Kan det vara att han är så för att han saknar honom? Ja vet inte. Men det är jobbigt. 
 
Nej nu blir det kaffe och vilade av mina stackars bröstmuskler som har kramp nu av allt skruvande. Antar att dom inte är så kry efter operationen ännu haha. xD Fast har ju order att ta det lugnt och inte bra tungt ovs så ska väl egentligen inte hålla på så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: