22 November nr 2

Känner mig så tom just nu. Tom på ord och känslor. Jag har låtit nån manipulera mina känslor så jävla mycket. Saker jag fått veta NU i efterhand. fyfan. Man kan ju undra hur jag kan vara så blåst? Men nu vet jag iallafall hur det ligger till och jag tänker inte låta nån göra så mot mig igen. Jag är värd att bli älskad och inte vara nått som man smyger med på sidan av. Och jag som gjorde dig en tjänst hela denna jävla vecka! Ush... Fan va lättlurad och alldeles för snäll jag är. Jag måste gå vidare på nått sätt. För de här funkar inte. Jag blir bara sårad gång på gång. Ska jag sätta ner foten och bryta helt denna gång? Klarar jag det? Vill jag det? åh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: