Suck. Tonåringar...

Wow. Vissa folk kan tydligen inte lämna andra ifred och låta de leva sitt eget liv. Kan säga att på det humör och så less som jag är en en specifik människa är det tur att jag inte har en hagelbössa eller nått... 
Men nu är jag så less så om denne person hör av sig till mig igen så jävlar. Ärligt. Då jävlar. Min familj vet vilket humör jag blir på om nån ska hålla på. De är som de personer som får hålla fast en när man är påväg att springa och smeta assfalt. haha ja gud. Nu är jag så less på allt drama som folk tvingar på mig. 
Kanske ska börja boxning?! de vore ju nått. Sätta bilder på slagsäcken och puckla på. fan de måste jag kolla upp! xD
Nej nog med drama för idag. Nu skiter jag i allt och tänker ENDAST på mitt och mannes bästa.
Fuck the rest.
Spc du **** :) Fuck you så mycket. Typ så mycket det bara går. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling <3

Svar: Dra nånstans Lina......
Wellcome to my world

2014-12-20 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: