11 oktober

Nu är det lördag kväll. På måndag åker jag och mamma ner till stockholm. Jag är sååå taggad. Tänk att snart så kommer jag kunna känna mig tillfreds med mig själv. Allt i mitt liv har bivit så mycket bättre ju och detta är en stor dell som ska bli bättre. Jag mår så bra inombords. Känner ingen ilska längre, Ingen sorg, rädsla. Inget. Bara inre lugn. Jag ler för mig själv hela tiden och mina krämpor jag har glömmer jag bort! Som just nu har jag nackspärr haha men är lika glad för det. Och det hände en grej nu ikväll som annars skulle gjort mig både ledsen, och fly förbannad. Sen hade jag förmodningen kommit i en annan värld och gjort galna saker. Men nu när jag ser de så blir jag bara, ja. Jag bryr mig inte? Jag bara tar mig igenom det med lugn.  :D haha juste gjorde en fett galen och jobbig sak i förrgår kväll. Fick för mig att byta rum med Emanuel så det gjorde jag. Inte så jobbigt. en när jag skulle flytta över min säng till det lilla rummet. Oh. Det är en feting tung 160 resårmadrass till att börja med. Sen tillkommer en fetingtung träram till det" Lyfte ur madrassen. Knuffade den till vardagsrummet. Fick vicka på ramen och knuffa/dra den till köket. Sen hallen. Vända den igen och sen tillbaka i samma rum och runt å runt. men den lyckades jag pilla in den i lillrummet och knuffade i madrassen och klart. Så nu har jag ju nackspärr men en glad grabb xD
aldrig igen.
 
Nej nu ska jag kika runt lite och möjligtvis titta på en film till och sen ska jag ha min sömn!
Ska tokdrömma om veckan och nå viss person. ;P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: