03 April

Asså jag är typ skit sjuk. Så ni vet. Vart bra nog sjuk i måndags. Sen dess har jag varit liggandes. Har grönjävulskt ont i lungorna och hostat upp varklumpar ovs. Fett äckligt. Nu svider det innuti min näsa, typ mellan gommen och näsan eller vad man ska säga. Vettefan varför.? men det gör det svårt att andas då det bränner när jag andas genom näsan. Luften känns fett varm. 
 
Mr J kom ju hem i onsdags kväll iallafall. Men han var borta hela dagen igår och inatt. Och idag drog han iväg med Mannemann till Grimnäs över dagen. Nu ligger Mannemann i säng och Mr J har dragit till en vän.. Så spenderar firandet av påsk för mig själv. I sjukt tillstånd. Är ju skiiit kul... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: