13 April nr 2

Åh gud. Har skit mycket luftbubblor i boobsen och det är så sjukt obehagligt. Hade lite luft förra gången men denna gång är det mycket mer. Det kan bubla som fan och kännas som om tutten flyter bort om jag lyfter armen lixom. Svårt att förklara känskan men fett obehag. De kommer ju åka ut sen eftersom så det är ingen fara. Bara äckligt. Längtar tills den 24e nu så jag får ta stygnen och byta tejp. Förhoppningsvis så släpper det lite luft då. Är väldigt nöjd med mina bröst nu iallafall. Mer nöjd är förra gången. Så hoppas på att de håller sig dåhär nu och inte fuckar upp igen. Må penecillinen funka som skydd och att de länker som de ska. 
 
Nu vill jag att tiden ska gå fortare och att jag släpper vattnet och luften jag lagt på mig efter operationen. Man känner sig som mullig. Samma sak hände förra gången och det är väldigt vanligt att gå upp lite i vatten eller vanliga kg när man gjort boobsen. Kroppen får ju bra mycket att läka så. Längtar tills att jag får börja träna. Men dit är det väl typ 6 veckor minst om jag inte mins fel? 
Sen får jag jäävligt dålig hy efter operationer. Tydligen vanligt det med. Varför vettefan. Men samma sak hände förr gången och hände nu med. Har pratat med många som upplevt samma sak efter sin boobjob. Skumma saker.
 
Btw har jag åkt på en jävla dry socket med utrdagningen utav hörntanden oxå. Det gör fan så ont eftersom benet är blottat och det inte finns nått skydd. Men men. Vad göra? Haha min normala otur. 
 
 
 
 
 Tänk att detta har jag gjort. Uäääk! 
Fast har textruerade implantat. Sen har jag ju gjort en kapselklyvning nu oxå. Ush 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: