13 April

Nu har Mr J åkt iväg och jobbat igen. Känns väl sådär att vara själv med allt igen men men. Har inte lika ont i snitten nu iallafall. Dock gör hålet där min tand satt ont fortfarande efter en vecka. De var ju tvungen att bruka våld för att få ut den. haha. Emanuel kom hem från farmor idag oxå, så nu ligger han i soffan och sover. Vilket han gjort sen ca kl 13. Lär ju få igen att försöka få han att somna ikväll.
Har nyss pratat med syster och Proforma i telefon. Syster hade varit i Norge i helgen och hon köpte med sig min älskade jordgubbsmjölk till mig som jag ska få levererat lite senare. Sen ska vi tydligen handla mat då Mr J hade skvallrat till henne att jag knappt äter någe. Määän. Aja, Proforma då. Jo, ringde och bokade ett återbesök. Vilket är den 24/4. Så då blir det en resa till. Dock med tåg denna gång. Kostade mig 2papp i torsdags med bensin och parkeringsavgifter på 350kr.. Men det var skönt att komma hem tidigare när man var ny op. Pengarna bara rinner ur händerna på mig nu. Lagomt kul. 
Nu ska jag passa på och försöka dusha själv medans han fortfarande sover. Får se hur det går att tvätta håret nu själv haha. Handikappad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: