15 April

Sitter och är sjukt nervös. Ska nämligen har min examination i servicekunskap kl 15.  Mår jätte illa och hatar verkligen examinationer. 
Emanuel sitter i soffan med en yogurt och tv'n på ljudlöst. Han har lovat att vara tyst men känner jag honom rätt så kommer han hålla på och jävlas ändå. 
Hade en jätte bra webblärare i servicekunskap innan som gav mig B. Men nu precis innan examinationen så bytte dom webblärare åt mig, till en sur bitch som gav mig D. Så lär ju få icke godkänt efter detta. . Hon tyckte att allt jag skrev var för tunt och diverse grejjer. Inget dög.
 
Tänkte eventuellt åka in till stan imorgon och köpa nån bygellös bh. Är som ledig tills på måndag då nästa block börjar. Så skönt. Slippa bry sig om att slress med plugget. 
Ska kolla med syster om hon vill med en sväng på stan imorn. Är så nöjd med mina boobies nu. Så hoppas att de fortsätter att se ut så här och att inget mer händer. Dom är AWSOME! Värsta drömmen! :D Bara synen av dom gör mig lycklig hahahah xD
Nu kan ju bara muffinsmagen som blivit efter operationerna försvinna då så blir de bra. haha. Men får ju börja gymma sen om ett par veckor. 
 
Måste börja göra roligare saker i mitt liv. Börja leva. Min syster har typ beordrat mig det. Eftersom jag är så pass sjuk så vill hon att jag ska leva så bra det bara gåt medans jag lever. Vi snackade om en utlandsresa i sommar. Så får se om ekonomin tillåter. Då drar jag,Emanuel,Syster,Liv och eventuellt Mr J utomlands!
Skulle jag behöva faktiskt. 
 
Nej nu är det bara några få minuter kvar tllls min äckliga examination börjar så jag måste gå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: