Onsdag

Nu ska jag ta och sova. Har sån förbannad träningsvärk i rumpan och benen. Tränar och äter nyttigt nu. Ska ta tag i livet en gång till.. Så idag tog jag och satt Manne i barnvagnen på kvällen och gick 2km powerwalk. Visst det var bara 2km men vafan. Alltid nått. Och jag svettades då fan efter kånkandet at barnvagnen å. 
När jag hämtade Emanuel på dagis idag så kom killfröken och pratade med mig. Och typ hängde efter mig vart jag än gick haha. Da fuck? Aja men när jag skulle ta på Emanuel skorna så sprang Emanuel iväg Igen och då sa killfröken ( Peter ) att Emanuel hade varit ledsen idag och berättat att hans pappa hade flyttat. Så han frågade om det var nyligen ovs.  Hoppas nästan han inte är där imorgon för det vart ju som pinsamt när han följde efter mig och skulle prata om massa väder å skit medans jag försökte gå hem med Emanuel. . 
 
Och fan va skönt att det är torsdag imorgon. Sen är det ju fredaaag! Vet inte vad jag ska hitta på i helgen. Manne lär ju va hos mig som vanligt. Så vi får väl hitta på nått tsm som vi alltid gör. Men nästa fredag då kommer mina vänner hit och vi ska äta tårta och fira vår vän Madeleine som fyller 24! Ska bli kul. Min mamma ska ha Mannemann då. Så vi ska ha en riktig tjejkväll med tårtsvull haha. Lär bli vårat obligatoriska singstar med som vi har spelat sen vi var typ 15 haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: