Söndag

Asså igåkväll.. Började med att jag fick en snap från en vän. MEN det var inte min vän. Det var en ''det'' . Fick veta en sak och nu är jag förbannad över det och tänker inte låta ''det'' ta hand om min son. Punkt.

Sen ringde och smsade mitt ex att jag ljugit i 2år om en sak. Men asså va? Då hade han snackat med en annan idiot och dom fick för sig att jag ljugit. Men seriöst. Jag är så jävla förbannad nu på olika håll. 
 
Äh nog om det. Dom är idioter hela jävla högen och kan fan dra åt helvete! 
Mamma kommer hit imorgon och ska dricka kaffa och prata. Länge sen jag träffade henne nu? 
Men asså faaaan va jag längtar tills fredag nu! Supa sig full och bara ha kul på kvällen/natten och fika tårta och fira Madde på eftermiddagen/kvällen.  Det behövs! 
 
Nä nu ska jag göra nå nyttigt. Hade tänkt tapetsera mitt rum. MEN Emanuel hade ställt sig och pissat i hinken med limmet för den stod brevis toan xD hahaha Men ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: