Onsdag

Men asså.... Vem fan bryr sig mer om sån där skit istället? Han en son som är fett jävla sårad och ledsen hemma. Tur som fan han har mig och alla andra. Han ska få åka till sin mormor och morfar på fredag och kommer inte hem förän söndag eftermiddag. Anledning? jo, mamma tyckte så synd om han för han mår så dåligt över allt de här så hon ska ta med han på frösö zoo på lördag och sen ska dom hitta på massor med saker. Sen får jag gå ut med brudarna på fredag och hitta på vad jag vill i helgen. Var ju ett tag sen....
Idag var vi på stan en snabbis och skulle fixa grejer så jag kunde göra en tårta. Men jag kom på att fan, nej va jobbigt. Så Manne fick äta äckelmat på Mc donalds och sen gick vi och köpte en tårta på Wedemars för 220spänn haha. Men det är hon värd förfan. Står ut med mig som vän lixom xD. Gjorde lite sockerpasta blommor och ros som jag satt på den sen.
Efter tårtan gick vi på systemet och sen raka vägen hem. 
 
Och jusste. ang brun utan solen som jag sa aldrig tog. HAHA vaknade som en svart människa! Mot för innan iallafall. Men jag tror det han lagt sig lite nu då ytterhöljet försvunnit. Så nu är jag väl inte likblek utan med normal solkysst. Lyckades att inte göra nå fläckar å! ( Klappar mig på axeln )
Imorn ska jag tvätta/vika , skura golv, diska och allt sånt där tråkigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: