Tisdag

Igår satt jag och pluggade i värmen så huvvet kokade. Men sen kom jag på den brilljanta ideén att luska med syster med ut och bada. Så jag skickade iväg ett mess och sen var de bestämt för forsaleden efter kl 14. 
Hämtade Emanuel tidigt och vi drog iväg. Jag hade tänkt bada men jag kom i vattnet till lårhöjd. Sen skippade jag resten haha. Så jävla kallt! Men ungarna hade skit kul och solen stekte ju så. Blev förmodligen sista badet för iår. Så jälva sugig sommar det har varit! Fast man är väl bortskämd kanske för att förra sommaren var skit bra.
Jaja, nu ska jag sätta mig och plugga. Har examination på lördag och prov,uppdrag som skall vara inne innan dess då. Det är BARA halva boken att läsa haha. Fyfaan.
 btw. Mina skor kom igår!!! 😍 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: