Måndag

Jag är så slut efter denna jobbdag!
En hävligt bra sak var att min klass blötte ner sig nå jävulskt på första kort rasten så jag slapp gå ut med dom på timmes rasten. Ingen hade nå torra kläder. 
Imorgon ska vi ha julavslutning på skolan. Och dom går bara skolan från 08-10. Sen är det ca 10 barn som bli kvar på fritids. Men annars är det 18 barn. Så det kommer bli lite lugnare. Och på onsdag är det bara ca 2-3 barn. Och vi är två-tre fröknar på dom haha. Sen vet jag inte om vi kanske slår ihop med B klassen där snygga killfröken jobbar haha. Killfröken, haha vilken ord. Men Manne kallar förskolepedagogerna på dagis för killfröken om de är killar så. Då kallar jag kill Fp'arna på skolan det med då. 

När jag var liten så kallade man förskoleklassen för Lekis och nu kallar man det just förskoleklass eller F'klass. Men då tycker jag det låter som förskola som i dagis? Det är jätte många som tror att jag jobbar på ett dagis när jag säger att jag är förskolepedagog. Sjukt svårt att förklara vad man jobbar som. 
 
Aja, Nu ska jag nanna Manne och sen lägga mig och kika på en film tills hans somnat. Då ska jag B.u.s'a mig och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: