Onsdag

Åh herre!
Jag är så slut och klockan är bara 14 .
Men håller på att tömma köket helt och hållet från precis allt. Sen ska det skuras rent överallt. Ja ni förstår.
Så jag har lådor med köksprylar fylla matbords sidan av köket. Ska ju nämligen komma lite hantverkare från Modexa och installera ett nytt kök till mig imorgon. Eller asså, inte ett helt nytt kök. Men det kommer se ut som det.
Blir ny bättre förvaring i skåp och under diskbänken, sen blir det nya vita fina träluckor och silverhantag, det kommer bli svart marmor på arbetsytorna och lite små detaljer som ska förenkla städningen i köket. 
Hatar mitt kök som det är nu. Ska vissa före och efterbild imorgon. Asså ni kommer se hur jävla fult mitt kök är nu. Påminner mig om ett kök man har på jobbet typ. Ska även passa på att byta klädseln på mina henriksdals stolar i köket imorgon till rött. Om jag hinner/orkar så byter jag till rött på soffan med. Men beror på hur slut jag är efter att ha ställt tillbaka allt rat i käket igen haha.
Har inte städat ur skafferiet ännu. Och det är för att lådorna är slut och jag har inte den blekaste vart jag skall ställa maten?! Tror det får bli påsar typ. 
Ska även passa på att slänga en massa skit man ej behöver. Är det bra grejer kan jag ju skänka det till pingstkyrkan elle nått. ( Man slänger inte good stuff u know ;) .)
Nej men om man skulle ta och fortsätta då. Ugh... 
 
Btw. Fick ett argt * MEN ÄT! DU FÖRSVINNER JU!* av mamma idag när hon kom med ett brev oxå. Hahah. Mammor mammor. 
Ingen fara lilla mammmaaa. Jag äter! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: