22 Februari

Imorse drog Jeppen och Emanuel iväg till garaget så jag passade på att gå iväg och sola lite samt ta en Pw på 2,6km. Halt som attan på gångvägarna var det! Höll på att slå ihjäl mig flera gånger. Måste ha sett ut som en Bambi när jag strosade fram. Har nyss kommit hem igen efter att ha varit på affärn. Skulle slicka ett paket och det var nå jävla självbetjänings grunk som gick åt helvette så slutade med att jag vart skit sur på allt och alla för att maskinjävlen inte funkade. Då vart ju i sin tur Emanuel förbannad på allt och alla och sist men inte minst herr J som var med. Haha. Nu sitter vi på varsitt hörn här hemma och avreagerar oss på leksaker,datorer. xD
Tror jag ska ta och måla mina stol ramar. Vita. De är i fläckig,ful ek nu. Riktigt FULT! Hatar trä färger. haha
Sen skulle jag ha sytt ihop fåtölj sitsen som jag klippte sönder när jag skulle tvätta den, i ren ilska. Dragkedjan gick inte att dra upp så vart förbannad och klippte upp den haha. Så nu måste jag sy ihop den. Dumt men ja.
 
Juste! Imorn kommer datooorn :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: