24 Februari

Sitter just nu på min nya dator. Fett ovant med wondows 8 dock. Tycker personligen det suuger, men får funka. Mötte mina små ekorrar på vägen från dagis idag med haha. Så jävla söta. Är ju 3 st som springer och busar vid gångvägen. De är inte direkt folkskygga heller.
 


Har ett litet meddelande till tha hoe from ängsmon oxå! FUCK OF! Inse att det är ingen mening lilla vän. Ringa mitt i natten och tro att gabben vill prata med dig? Seriöst. Hur funtad är du? haha jösses. Nej men allvar. Dags att förstå att du är inte önskad här utav nån av oss. Kanske du bör inse att du var en tröst. En tillfällig grej mellan vårt bråk. Du är ingenting tjejen. Ingenting. Börjar helt ärligt bli less på dig nu. Vi VUXNA människor vill leva ett liv utan massa tonårs drama och fjollerier. Du lyckades inte med det du ville. Och ryktet om dig är inte direkt nått du kommer vilja berätta för dina barnbarn. If u know what i mean ;) Nej, men när mina vänner skrattar så fort dom hör ditt namn så är det illa lilla vän. Riktigt illa. Flera år ifrån 20år och ett sånt rykte. Sux 2 be u ;) Äh. Hör du av dig igen till nån utav oss får du ju en påbackning på ryktena kan jag säga. Tro mig. Ingen kommer vilja se ditt nylle. Du vill inte att vi sprider mer.Och yes, du har väckt bitchen i mig. Skyll dig själv! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: