25 Februari

Idag har jag varit hos mamma på sjukhuset. Hennes arm va helt svart i blåmärken och hon var som fastspänd i nån grej. :/ men hoppas hon mår bättre och slipper ha ont efter denna operation. Sprang även runt på stan från 11-15 idag i väntan på att hon skulle vakna ur narkosen. Nej nu ska jag duscha med Jeppen. Han tvingar mig att vara naken i duschen oxå. Jag som ville ha kofta på mig lixom haha xD 
Sen blire film mys resten av kvällen för jag har en jobbig uppgift att skicka in imorgon så må va avslappnad till max .  haha
 
 
Kom på att jag måste tvinga Jeppe att hjälpa mig bära mega madrassen till sin rätta plats igen så vi kan sova i sängen igen. Fan asså, sovit i soffan ett par veckor nu. Men madrassen väger blyy och ramen måste skruvas ihop litte då mannemann har skruvat isär den. Det märkte ju vi då vi plötsligt rullade av sängen eftersom madrassen for på sne och allt vart knas. xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: