27 Januari

Men skönt ällääh!
Kom in på Hermods så nu jävvlar ska jag bli butikssäljare. 
 
Finns mycket jag skulle kunna skriva men jag pallar fan inte. Vet endel som läset min blogg som inte har ett skit att göra med mitt liv nu. Eller har fan aldrig haft. Men ändå. Kan säga att suget på att flytta från denna stad har aldrig vart större. För jag vet att om jag träffar på en del folk och mitt humör kanske inte är på topp så kan det hända nått som kanske inte är så smart precis. Vissa vill man bara slita huvvet av när man ser dom. En vacker dag kanske jag gört. Who knows ;) pusss!!!
 
Sen kan jag ju svara på frågan alla verkar vilja veta, Om jag är tsm med J eller nått. Svaret är: NOT YOUR BUSINESS! Kanske vi är, Kanske vi inte är. Men inget folk ska bry sig i. Ok?  Grejt.
 
Nej nu sitter jag här och blir på dåligt humör för jag tänker på alla jävlar där ute. Hua. Så nu dissar jag bloggen för idag och ger er ite bilder att snaska på. 
 
Ny gadd btw. På halsen/axeln. Fyfan va ont de gjorde. No lie! Inte klar dock. Tiden tog slut.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: