04 Juli

Nej fyfan va min kropp har hamnat i en jävla svacka. Jag kämpar som fan med den nu kan jag säga. Och den kämpar emot mig. Inte nog med det så orkar jag fan inte uppfostra en envis 5åring pojke själv. Vilket jag nu gjort för länge. Psykiskt knäcks jag och fysiskt orkar jag inte. Jag har ingen fritid alls. Alltså aldrig. Jag har med honom överallt jämt. Som min mobil typ. haha. Nej men vad ska jag annars göra? Det är inte så att jag kan umgås med vänner heller nånting. Om jag inte lyckas få barnvakt av min mamma då. Men hon är ju sjuk så .. Nej, fyfan. Jag är så less. Jag lever inte alls. Jag vaknar, tar hand om Manne,pluggar och sover. 
Fan va jag gnäller men JAG måste få göra det just nu. Det är sommar och jag vill ut och umgås med vänner och dra på äventyr jag med ibland. Men jag kommer få sitta hemma hela sommaren ensam. :/ 
 
btw. Kolla vad jag hittade på affärn!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske slulle tänkt på de innan du skaffade barn.

2015-07-06 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: