21 Juli

Men tjääna!
Har varit rätt mycket nu så har inte tänkt på att skrive någe. 
Men idag har vi iallafall tagit det lugnt och varit i hackås och hälsat på en snabbis. Så jävla gullig Gucci är. Han tar hand om kattungarna haha. Han är en hund so u know. Han slickar dom och vaktar dom så dom inte springer bort. Och så att ingen tar dom typ xD Tar man upp en står han och super vaktar och vill att du släpper ner den. 
 
 
 
 
Aja.  Nu ska jag nog titta på film och mysa i soffan med Mr J. Fett bra att han dricker cocoa cola btw för jag har fått ett halsband nu pgr de haha. Rätt dyrt va de med. 300spänn lixom. Skulle aldrig ha köpt det för pengar. xD
 
 
''Jag har samlat koder via Coca-Cola Enterprises AB och fått en premie, Halsband från Bud to Rose.''
KAMPANJ 3 = Halsband Molly Guld
 

Sen fixade jag plats åt mina skor iförrgår oxå. Trodde inte jag hade så många men jag hade 18par... Haha....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: