04 Juni

idag hade jag manneman hemma och vi drog på stan mitt å dagen nångång. Där mötte vi upp Hanna och tog en fika på nya Espresso house. Sen vart det lite shopping. Manne köpte lego och nya badbyxor och jag hittade en bikini och små tjafs. Ville köpa den rosa bikinin men den var slut i rätt stl. Så fick bli blå. Älskarn! MEN tog och beställde en rosa oxå på deras hemsida ;) Möhö. Så snart har jag både en blå och rosa. Bra med ombyte ju. Har ju lixom inga andra badkläder efter operationen. Vanliga trekant bikinis som jag har hella sen förut täcker knappt nippeln längre haha, fett fult. 
 
Har nyss kommit in efter en långpremenad idag igen med pojken. Så nu är han i sängen och jag sitter i soffan just nu och suktar efter jordgubbarna och melonen som ligger i kylskåpet haha. Blir mer film och sånt mums snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Var köpte du den och vilken storlek har du? Jag har 70ff så det är svårt att hitta storlekar på stan...

Svar: Köpt på Gina Tricot och tog stl L på överdelen. Har ca 75D- 70E. :) Fanns upp till XL tror jag.
Wellcome to my world

2015-06-05 @ 09:22:10 / URL: http://cillens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: