09 Juni

Ligger i soffan och har ont i ena bröstet. Har haft det hela dagen. Låter dom ''vila'' lite och har inget stöd alls just nu. Kanske lättar det om en stund. 
Har inget indirekt spännande att skriva heller. Vad har jag gjort idag lixom? Jo, pluggat och åter pluggat. Sen pysslat lite med Emanuel när han kom hem ovs. 
Men juste fan. Imorse! Höll på att dö av ilska när vi var påväg till dagis. Tror aldrig Emanuel har hört mig svära så mycket haha. Men asså vafan. Vi cyklade ju. Och han cyklar ut på gräset fram och tillbaka och när han kommer ut på gångvägen igen sprutar det hundskit efter cykeln! Upp på hans rygg och fulla hans cykel. Blev fullt på vägen med. Jag skrek en helvetes massa svordommar och var jävligt förbannad på hundägarna xD. Vi fick bära den fullkletade cykeln vidare till dagis och nu fick den inte heller följa med in. Den står i cykelförådet. Och stinker! 
Skrattar åt mig själv va roligt det måste ha sett ut om nån såg och hörde mig. Stod ju precis vid ett våningshus. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: